Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»Procesy»SAP zavádí flexibilní pracovní podmínky, které respektují individuální potřeby zaměstnanců
    Procesy

    SAP zavádí flexibilní pracovní podmínky, které respektují individuální potřeby zaměstnanců

    By hrmag25. 6. 2021Updated:30. 6. 2021Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    V souvislosti s ustupující pandemií a vyšší proočkovaností populace firmy po celém světě řeší návrat k normálu a po dlouhém období práce z domova zvou své zaměstnance zpět do firemních kanceláří. Společnost SAP se na základě zpětné vazby svých lidí i pozitivních zkušeností s kvalitou výkonu práce na dálku rozhodla zavést flexibilní pracovní podmínky a umožnit zaměstnancům volit místo a čas práce dle jejich individuálních potřeb.

    Možnost příležitostné práce z domova mohli zaměstnanci SAP využívat již před vypuknutím pandemie. Od března loňského roku však valná většina všech zaměstnanců přešla na plný home office, a to jak ve světě, tak i v České republice, kde zaměstnává firma v rámci 4 entit ve 3 lokacích více než 2 500 lidí. Z nich začalo s příchodem pandemie zhruba 95 % pracovat z domova v podstatě ze dne na den.

    I když epidemiologická situace nyní nahrává návratu k normálu, společnost SAP se rozhodla vyjít vstříc individuálním požadavkům svých lidí, nabídnout jim svou plnou důvěru a umožnit jim volbu pracovního prostředí. Z celosvětového průzkumu SAP mezi zaměstnanci totiž vyplynulo, že by rádi i nadále zachovali flexibilní pracovní model. Více než 80 % pracovníků by chtělo kombinovat práci z domova s prací z kanceláře, nejčastěji šlo o ženy a čerstvé absolventy.

    „Změna pracovního režimu v uplynulém roce a čtvrt zahýbala zvyky a preferencemi lidí, což jsme si ověřili v interním průzkumu. Pokud to umožňuje jejich konkrétní pracovní náplň a potřeby byznysu, chceme vyjít jejich přáním vstříc a dát jim možnost volby. Zaměstnanci tak budou mít vše, co potřebují, aby byli produktivní, kreativní a efektivní, a přizpůsobí si práci na míru vzhledem ke svým plánům a osobnímu životu,“ říká Ladislav Kučera, HR ředitel SAP pro Českou republiku. Flexibilní model se tak stane standardem a pracovníci se budou moci sami rozhodnout, zda chtějí pracovat z domova, nebo z kanceláří, které budou sloužit jako místo setkávání, posilování vztahů v týmech a kreativní týmové práci.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Rekvalifikace na vzestupu: zaměstnavatelé i zaměstnanci se připravují na nové role

    26. 9. 2025

    Letní brigádníci jako klíč k budoucnosti firmy. Jak z prázdninové výpomoci vybudovat loajální tým

    6. 8. 2025

    Počátek roku je časem hodnotících rozhovorů. Firmy je nevyužívají dobře

    20. 1. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.