Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Nový ředitel české pobočky BlueLink je Vincento Leonardi
    HR

    Nový ředitel české pobočky BlueLink je Vincento Leonardi

    By hrmag25. 10. 2017Updated:18. 12. 2017Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Skupina BlueLink působící na mezinárodním trhu zákaznických služeb jmenovala Vincenta Leonardiho generálním ředitelem české pobočky. Nahradil Simonu Benešovou, která se věnuje inovacím a transformaci na úrovni celé skupiny BlueLink.

    Vincent Leonardi (39) nastoupil do společnosti BlueLink již v roce 2006. Během uplynulých 11 let zde vystřídal hned několik pracovních pozic, v rámci nichž se mohl seznámit prakticky se všemi oblastmi zákaznických služeb. Zastával jak operativní, tak i manažerské funkce; od roku 2009 vedl v Praze mezinárodní tým více než 400 spolupracovníků, od roku 2013 pak pobočku společnosti BlueLink na ostrově Mauricius. V září 2017 stanul v čele české pobočky BlueLinku, která v tuto chvíli zaměstnává více než 500 expertů na zákaznické služby. Vincent Leonardi má vysokoškolský titul v oblasti mezinárodního a evropského práva a se svou rodinou žije v Praze.

    „BlueLink v Praze se za posledních pár let hodně změnil. Nejen, že neustále roste, ale s pomocí inovací a moderních technologií průběžně zvyšuje standard poskytovaných služeb. Je mi proto velkou ctí, že mohu být opět jeho součástí,“ uvedl Vincent Leonardi a dodal: „Díky strategické poloze hraje pražská pobočka ve skupině BlueLink velmi důležitou roli. Mým cílem je ještě více posílit její pozici a stát se klíčovým evropským hráčem v oblasti zákaznických služeb.“

    K realizaci těchto plánů přispěje i předchůdkyně Vincenta Leonardiho, Simona Benešová, která vedla pražskou pobočku BlueLinku po dobu necelých 13 let. Simona Benešová má více než 20 let zkušeností v managementu v oblasti zákaznických služeb a ve společnosti BlueLink se nyní bude věnovat inovačním a transformačním projektům, a to na úrovni celé skupiny. „Každý rok strávený v BlueLinku mě obohatil, nejen osobně, ale i profesně. Měla jsem příležitost být součástí extrémně rychlého růstu našeho centra a těším se na další výzvy spojené s mou novou pozicí – rozvíjet podmínky pro plné využití potenciálu lidí,“ sdílí své cíle Simona Benešová, nová ředitelka pro transformaci. Simona Benešová je od letošního roku také aktivní členkou představenstva asociace ABSL, která sdružuje firmy z oboru podnikových služeb, podporuje jejich rozvoj a sdílí best practises.

     

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Nová éra práce s agentní AI začíná přeškolením, ne propouštěním

    3. 9. 2025

    Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje

    14. 8. 2025

    Letní brigádníci jako klíč k budoucnosti firmy. Jak z prázdninové výpomoci vybudovat loajální tým

    6. 8. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Loading Comments...