Personální agentura Předvýběr.CZ oznámila předběžné obchodní výsledky za uplynulý rok. Utržila 21 milionů korun, což znamená 27% růst ve srovnání s předchozím rokem.
„Trend náročnosti hledání zaměstnanců je stále silnější, oproti dřívějšku strávíme hledáním vhodného kandidáta minimálně o padesát procent více času,“ říká obchodní ředitel firmy František Boudný.
Agentura proto dává větší důraz na práci s interními i veřejnými databázemi, se sociálními sítěmi i spolupráci s vysokými školami. „Více se také zaměřujeme na projekty oslovující přímo kandidáty, v lednu jsme jim začali posílat newsletter, v průběhu pololetí spustíme vlastní Školu pohovorů,“ prozrazuje šéf firmy.
Klíčovým trhem je pro firmu Česko, tři čtvrtiny klientů pocházejí z Prahy. Nově se firma zaměřuje i na obsazování pozic v regionech. Vyhledávání kandidátů v ostatních zemích je spíše nárazové, pochopitelně nejčastější zakázky jsou od zákazníků ze Slovenska. Trvale agentura dosahuje 70% úspěšnost obsazování pracovních míst.
V posledním roce pro firmu pracuje v průměru 35 zaměstnanců.