Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Studené jídlo nebo slabá nabídka?
    HR

    Studené jídlo nebo slabá nabídka?

    By hrmag28. 7. 2016Updated:27. 2. 2017Žádné komentáře3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Jsou masově oblíbené mezi zaměstnanci a cenově výhodnější než jiná jídla z nabídky. O jejich častokrát slabší kvalitě se říká roky, ale komplexnější pohled na stav poledních menu zatím chyběl.

    Každý z nás má na oběd vyhrazen určitý čas, kdy se chce hlavně rychle a dobře najíst a zaplatit za to rozumnou cenu. Průzkum nezávislého hodnotícího systému Staffino ukázal, že českých zákazníků během obědové přestávky zklamala nejvíce rychlost obsluhy, nekvalitní jídlo a nedostatečná nabídka.

    Zdálo by se, že problémem pro zákazníky bude zejména kvalita nabízených jídel, nejvíce stížností od zákazníků směřuje však na pomalou obsluhu a dlouhé čekání na objednávku a to i přesto, že jídla z obědového menu by měly být rychlejší a jednodušší připravené.

    Nejnovější průzkum nezávislého hodnotícího systému Staffino naznačuje, že čeští zákazníci jsou nejvíce zklamaní z čekání na jídlo a zaplacení až neochoty personálu. Takto dopadl celý průzkum kvality poledních menu:

    1. Dlouhé čekání na jídlo a na účet (31% stížností)

    Až 31% českých zákazníků považuje za největší problém poledních přestávek v restauracích právě dlouhé čekání na objednané jídlo a pak na závěr i na účet. Může za to špatná komunikace mezi personálem i pomalá obsluha. Krátká obědová pauza se tak může prodloužit i dvojnásobně.

    2. Neochotný personál (22% stížností)

    22% českých zákazníků, kteří poslali své hodnocení přes Staffino pravidelně narazí na neochotný personál, který nepřinese příbor či slánku, nemá zájem odklidit talíře po předešlých zákaznících nebo nepřiměřeně reaguje na požadavky zákazníků. To vše rychlý oběd pouze zbytečně prodlužuje a znechutí i toho nejvěrnějšího zákazníka.

    3. Nechutné a špatně připravené jídlo (18% stížností)

    Až na třetím místě se ocitlo nechutné a špatně připravené jídlo. 18% českých zákazníků se během oběda setkalo s porouchaným jídlem, rozvařenou přílohou či syrovým masem.

    4. Nedostatečná nabídka (14% stížností)

    Jedním z dalších nedostatků během obědových přestávek je, že na zákazníky čeká omezený počet porcí, který se někde mine ještě před 12-tou hodinou. Přestože provozovatelé restauraci zákazníkům výhodné menu garantují na několik hodin, někdy se až při objednávce dozvědí, že jim už mnoho jídel na výběr nezbývá.

    5. Zapomenuté objednávky jídel (9% stížností)

    I tento problém souvisí s prací personálu. Častokrát kvůli špatné komunikaci dochází k popletení objednávek od zákazníků, nebo k jejich zpoždění. Zákazník si tak musí objednávat znovu, nebo rozzlobený z restaurace odejde.

    6. Vychladlé jídlo (6% stížností)

    I když je oběd pro zákazníka v kuchyni dávno připraven, na stůl se k němu v důsledku špatné organizace práce někdy dostane až o desítky minut později. Nebo se takové jídlo dostane před zákazníka i poté, co ho někdo z personálu zapomněl ohřát. Studené jídlo a vychladlé porce naštvali 6% zákazníků.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Pro spokojenost zaměstnanců jsou důležité vztahy, náplň práce i péče o zdraví. Roste význam benefitů

    27. 8. 2025

    Atraktivní mzda nestačí

    27. 8. 2025

    Práce po padesátce není minulostí – naopak

    27. 8. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.