Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»Recruitment»HR trendy v online recruitingu při náboru pracovních sil
    Recruitment

    HR trendy v online recruitingu při náboru pracovních sil

    By hrmag.cz27. 2. 2023Updated:27. 2. 2023Žádné komentáře3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    V současné době online nábor pracovních sil nabývá na významu. Vzhledem k tomu, že stále více lidí využívá internet při hledání práce, firmy musí své náborové strategie přizpůsobit této skutečnosti. Internet a sociální média nabízejí mnoho nových možností, jak oslovit a přilákat kvalitní uchazeče o práci. Stále více firem se obrací na online nábor pracovních sil jako na primární způsob, jak najít a oslovit kvalifikované kandidáty. Zde je pár trendů v online náboru pracovních sil.

    Personalizace

    Jedním z trendů v online náboru pracovních sil je personalizace. Firmy se snaží upoutat pozornost kandidátů pomocí personalizovaných zpráv, které jsou cílené na určité skupiny lidí a lépe odpovídají jejich potřebám a zájmům. Personalizace může zahrnovat přizpůsobení zprávy podle místa bydliště, dosavadní pracovní zkušenosti nebo specifiky práce, kterou hledá kandidát.

    Mobilní zařízení

    S mobilními zařízeními se online nábor stává ještě přístupnější a pohodlnější. Firmy využívají mobilní aplikace a webové stránky optimalizované pro mobilní zařízení k usnadnění životopisů a žádostí o práci. Firmy mohou využít mobilní aplikace, aby oslovovaly a získávaly potenciální kandidáty, kteří jsou často více nakloněni ke stažení mobilní aplikace než k procházení webu.

    Sociální média

    Sociální média jsou stále silnějším nástrojem pro nábor pracovních sil. Firmy mohou využít platformy jako LinkedIn, Facebook, Instagram a Twitter k prezentaci svých pracovních pozic a propagaci zaměstnavatelské značky. Sociální média umožňují firmám šířit své zprávy a nabídky práce velkému počtu lidí a umožňují jim také snadno komunikovat s kandidáty a získávat zpětnou vazbu.

    Video nábor

    Video nábor se stává stále populárnějším způsobem, jak získat kandidáty. Firmy mohou využít video nahrávky k prezentaci svého pracovního prostředí, prezentaci zaměstnanců a popisu pracovních pozic. Video nábor může být také použit k prvnímu setkání s kandidáty, které může ušetřit čas a snížit náklady na nábor. Firmy také mohou požádat kandidáty, aby nahráli krátké video představení, které může pomoci firmám získat lepší představu o kandidátech a jejich schopnostech.

    Chatboty

    Chatboty jsou další inovativní metoda, která se objevuje v oblasti online náboru. Tyto chatboty umožňují kandidátům interagovat s webovými stránkami firem a hledat pracovní pozice prostřednictvím chatování s virtuálními asistenty. Tato metoda zvyšuje efektivitu procesu náboru tím, že umožňuje kandidátům rychle najít vhodné pracovní pozice. V online náboru pracovních sil se chatboti používají k tomu, aby poskytovali základní informace o pracovních pozicích a odpovídali na často kladené otázky od zájemců o práci. Pomáhají tak udržet zájem uchazečů o práci a usnadňují první kontakt s firmou.

    Online nábor pracovních sil se stává důležitým nástrojem pro firmy, které hledají nové zaměstnance. Tyto trendy ukazují, jaké nové možnosti a technologie jsou k dispozici pro firmu, která hledá nové zaměstnance. Online nábor je dnes nezbytnou součástí procesu náboru pracovních sil.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag.cz

    Related Posts

    Skoro dvě třetiny firem chtějí do konce roku nabírat, výplaty zvýší jen osmina

    22. 10. 2025

    Firmy musí hledat nové zdroje pracovní síly

    21. 10. 2025

    S rostoucí nezaměstnaností ubývá firem, které komunikují se zájemci o práci

    13. 10. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Český obor podnikových služeb roste o 7 %. Do roku 2030 může zaměstnávat 260 tisíc lidí
    • Mzdový vývoj v IT: nároky rostou, mzdy nikoli
    • Datová suverenita se v době geopolitické nejistoty stává kritickým rizikem podnikání
    • Novým prezidentem asociace ABSL se stal Bohumil Říha
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.