Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Manuel Virzi novým ředitelem marketingu a digitální propagace v Grafton Recruitment Europe
    HR

    Manuel Virzi novým ředitelem marketingu a digitální propagace v Grafton Recruitment Europe

    By hrmag11. 8. 2014Updated:10. 3. 2016Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Novým ředitelem marketingu a digitální propagace přední evropské personální agentury Grafton Recruitment se stal Manuel Virzi. Na nový post, v rámci něhož bude zodpovědný za marketingové aktivity všech 30 poboček v 7 zemích Evropy, přichází s bohatými zkušenostmi z oblasti personalistiky a digitálního marketingu. Manuel Virzi sídlí v Praze, odkud řídí jednotlivé evropské marketingové týmy, včetně českého, reprezentovaného Jitkou Součkovou.

    Manuel Virzi (44) má dlouholeté zkušenosti s rozvíjením marketingových strategií a nových obchodních směrů, stejně jako s digitalizací chodu firmy v nejrůznějších dynamických odvětvích. Svou profesní kariéru zahájil v několika rychle se rozvíjejících on-line společnostech zabývajících se finančními službami (Egg.com a Binck.fr) či recruitmentem (Monster.com), kde měl na starosti marketing a obchodní činnosti.

    Ve své nové pozici chce zhodnotit především své zkušenosti získané během působení v přední světové recruitingové společnosti Page Group (značky Michael Page, Page Personnel and Page Executive), kde měl na starosti marketing, komunikaci a digitální aktivity ve 27 zemích po celé kontinentální Evropě, Africe a Jižní Americe a kde zodpovídal za výsledky 90 pracovníků. K jeho hlavním úkolům v Page Group bylo vytváření nových inovativních služeb a značek, zavedení nové CRM strategie a rozvoj digitálního marketingu.

    „Sociální média a digitální revoluce změnila chování spotřebitelů ve všech sférách života, stejně jako způsoby, jak získat novou práci nebo jak pro svou firmu nalézt ty nejlepší kandidáty. I v rámci společnosti Grafton Recruitment je digitalizace v plném proudu a mám radost, že se mohu podílet na jejím rozvoji,“ uvedl Manuel Virzi. „Chceme vyvinout nové digitální služby k posílení vazby mezi uchazeči a společností Grafton Recruitment, což zájemcům o práci umožní snadněji najít nové zaměstnání a vybudovat zajímavou kariéru,“ dodal.

    Manuel Virzi mluví italsky, francouzsky, anglicky a španělsky a k jeho velkým zájmům se řadí cestování a různé sporty, čímž navazuje na své dřívější působení profesionálního fotbalisty v týmu AS Roma.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    grafton manuel virzi ředitel marketingu a digitální propagace
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Novým prezidentem asociace ABSL se stal Bohumil Říha

    1. 10. 2025

    Češi se s umělou inteligencí v náboru setkávají zřídka

    1. 10. 2025

    Firmy raději dováží pracovníky ze zahraničí. Přitom na trhu práce zůstává nevyužitý potenciál místních lidí

    29. 9. 2025

    Comments are closed.

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.