Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Obrat Grafton Recruitment v ČR rostl o 22 %
    HR

    Obrat Grafton Recruitment v ČR rostl o 22 %

    By hrmag12. 5. 2015Updated:10. 3. 2016Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Personální agentura Grafton Recruitment úspěšně ukončila svůj fiskální rok 2015. Obrat jí meziročně rostl o 22 % a dosáhl 1,296 mld. Kč. Růst agentura zaznamenala zejména v druhé polovině roku, kdy došlo k oživení trhu práce a ke zvýšené poptávce po nových zaměstnancích na hlavní pracovní poměr i v rámci agenturního zaměstnávání.

    Jednička českého trhu v oblasti recruitmentu zprostředkovala v uplynulém finančním roce práci uchazečům ze všech segmentů trhu. Nejsilnější bylo zastoupení pozic v průmyslu, informačních technologiích a podnikových službách. Zaměstnání díky Grafton Recruitment získalo 2.038 zaměstnanců, dalších 11.575 pracovníků dostalo práci formou agenturního zaměstnání.

    Podle Jonathana Hilla, Country Managera společnosti Grafton Recruitment, se dá očekávat růst i v následujícím roce, a to především díky celé řadě investic zahraničních firem, které směřují na český trh. „Nové investice přinesou zaměstnanost zejména do regionů. Naše hustá síť poboček bude novým projektům k dispozici při vyhledávání vhodných kandidátů. Hledat se budou především pracovníci do výroby a logistiky,“ uvedl Jon Hill a dodal: „Výrazný růst poptávky očekáváme také v segmentu Business Services, tedy center sdílených služeb, která v České republice výrazně rostou.“

    Oživení trhu práce je cítit rovněž na chování samotných uchazečů o práci. „Lidé jsou mnohem otevřenější k nabídkám zaměstnání než v předchozích letech. Často hledají zaměstnavatele, který je schopen jim nabídnout možnost odborného a kariérního růstu spolu s atraktivní mzdou. Zaměstnavatelé, kteří jsou schopni kandidátům nabídnout profesní rozvoj stejně jako zajímavé platové podmínky, jsou proto úspěšnější při získávání těch nejlepších talentů. A to je například v průmyslových oborech či v IT, kde vládne velká konkurence, velmi důležité,“ okomentoval Jon Hill.

    Grafton Recruitment se v novém fiskálním roce bude aktivně věnovat i dalšímu rozvoji personálních služeb. Mezi nejžádanější služby se řadí outsourcing náboru, assessment a development centra, outplacement, psychodiagnostika, mzdové průzkumy na míru nebo personální audit. Cílem společnosti jsou dle Jonathana Hilla nejen spokojení zákazníci z řad firem, investorů i samotných uchazečů, ale také potvrzení prvenství na českém trhu personálních agentur a další růst.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    finanční výsledky grafton
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Hlad po IT specialistech trvá, juniorských pozic ale ubývá

    23. 10. 2025

    Výrobní sektor nadále bojuje s nedostatkem pracovníků

    9. 10. 2025

    Češi se s umělou inteligencí v náboru setkávají zřídka

    1. 10. 2025

    Comments are closed.

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Datová suverenita se v době geopolitické nejistoty stává kritickým rizikem podnikání
    • Novým prezidentem asociace ABSL se stal Bohumil Říha
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.