Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Oracle a LinkedIn vylepšují generování leadů
    HR

    Oracle a LinkedIn vylepšují generování leadů

    hrmagBy hrmag10. 5. 2017Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Integrace produktů Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager/Matched Audiences pomůže marketingovým specialistům generovat kvalitnější leady a zvýšit konverzní poměry a prodeje.

    Novinka společnosti Oracle umožňuje marketingovým specialistům maximalizovat návratnost investic při generování leadů (ověřených kontakt, kontaktů na zákazníky se zájmem o daný produkt či službu). Zajistí to produktová integrace mezi Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager, což je nová funkce pro cílení v rámci nedávno oznámené služby LinkedIn Matched Audiences. Zákazníci využívající platformu Oracle Marketing Cloud mohou díky tomuto propojení snadno integrovat data o 467 milionech uživatelů LinkedIn do stávajících marketingových kampaní a oslovit nejvhodnější potenciální kupce daného produktu.

    Marketingoví specialisté dnes musí poskytovat personalizovanou zkušenost, pouze tímto způsobem lze zvýšit konverzní poměr (podíl oslovených potenciálních zákazníků a těch, kdo skutečně nakoupí) a urychlit prodeje. Aktuální integrace se konkrétně týká služby Oracle Eloqua, což je součást platformy Oracle Marketing Cloud; zákazníci díky tomu mohou přesněji personalizovat i ladit kampaně napříč různými komunikačními kanály včetně e-mailu, webu a reklamy v digitálních médiích, a oslovit tak v ideální okamžik ideální cílové skupiny potenciálních kupujících.

    Integrace umožňuje marketingovým specialistům také vylepšit strategie pro Account Based Marketing. Mohou získat informace o kupcích, které jim pomohou převést zákazníky z kolonky „neznámí“ do kategorie těch, o nichž mají k dispozici bližší informace. Díky tomu lze dále měnit cílení digitální reklamy, doplňovat profily zákazníků a zefektivnit inzerci na LinkedIn.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Nedostatek pracovních sil v pohostinství a cestovním ruchu během léta zůstává akutním problémem

    2. 7. 2025

    V květnu byla míra nezaměstnanosti 2,8 %

    2. 7. 2025

    Letní sezóna v gastronomii a cestovním ruchu se rozjíždí naplno

    1. 7. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.