Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Oracle se v Praze přestěhoval do moderních kanceláří
    HR

    Oracle se v Praze přestěhoval do moderních kanceláří

    hrmagBy hrmag9. 1. 2017Updated:13. 1. 2017Žádné komentáře3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Nové kanceláře Oracle v centru Aviatica v pražských Jinonicích pojmou na plochu bezmála 10500 m2 až 900 zaměstnanců a 150 návštěvníků. Kromě lokálního týmu obchodníků, konzultantů a expertů na technickou podporu zde sídlí i několik mezinárodních center.

    Při vzniku návrhu čerpali tvůrci projektu inspiraci jak ze zkušeností ze zahraničních poboček společnosti Oracle, tak i z historie samotného místa, na němž v dřívějších dobách stála slavná továrna na letecké motory Walter. Výsledkem jsou prémiové kancelářské prostory, které podporují nejen samostatnou tvůrčí činnost, ale i spolupráci uvnitř týmu či napříč odděleními anebo relaxaci, sportovní aktivity a samozřejmě i setkávání kolegů a přátel. V rámci prostor o rozloze téměř 10 000 m2 jsou i velkorysé školící prostory, zákaznické centrum a zázemí pro maximální pohodlí zaměstnanců. V moderně vybavených kuchyňkách si mohou připravit svačinu či oběd, ve fitness či na lezecké stěně se mohou protáhnout ve chvíli, kdy potřebují vyčistit hlavu a čerstvého vzduchu se mohou nadýchat na designové terase s krásným výhledem na Prahu. Centrum pro zákazníky umístěné do nejvyššího patra zaujme proskleným kruhovitým prostorem, který podobně jako kokpit letadla nabízí 180stupňový výhled na okolí.

    „Hledali jsme dobře dostupné kanceláře, které podpoří moderní způsoby práce a kreativitu a zároveň umožní našim zaměstnancům zrelaxovat anebo strávit příjemný čas s kolegy. Budova Aviaticy všechny naše požadavky splnila a jsem si jist, že nám pomůže uskutečnit naše cíle, ke kterým patří další růst a nábor místních i mezinárodních talentů,“ uvedl Josef Švenda, generální ředitel Oracle Czech. I přes široké možnosti práce z domu má prakticky každý zaměstnanec svůj vlastní pracovní stůl, což v dnešní době nebývá ve velkých IT firmách vždy standardem, neboť se prosazuje tzv. desk sharing, sdílení pracovního stolu více zaměstnanci.

    Kanceláře Oracle jsou rozmístěny celkem v osmi patrech, přičemž každé z pater je vyvedeno v jiné barvě, aby se lépe rozlišily jednotlivé týmy a usnadnila navigace uvnitř budovy. Doprostřed každého pracovního prostoru je začleněna společenská zóna. Kanceláře rovněž disponují nejmodernějšími technologiemi, které umožňují efektivní spolupráci se zahraničními týmy a jsou ve svém oboru špičkou na trhu.

    Prostory jsou vybaveny designovým nábytkem vybíraným s ohledem na ergonomii a zdravý styl sezení. Všechny pracovní stoly mají nastavitelnou výšku, díky čemuž si mohou zaměstnanci zvolit, zda chtějí při práci stát, sedět v kancelářském křesle anebo třeba na míči. Hned u pracovních stolů se také mohou kdykoliv protáhnout, například u žebřin, a zasportovat si mohou i v plně vybaveném fitness centru.

     

    V rámci výstavby byl velký důraz kladen i na životní prostředí. Aviatica byla proto navržena a zrealizována dle standardů inteligentní nízkoenergetické budovy s certifikací LEED Gold. Hlavním architektem budovy byla společnost JAKUB CIGLER ARCHITEKTI a.s., architektem interiéru pak IAN BRYAN ARCHITECTS, s.r.o. Za krátkou dobu své existence stihla budova posbírat několik významních ocenění, a to i mezinárodních. Například získala cenu Nejlepší kancelářská budova roku 2016 v 18 zemích střední a východní Evropy, která byla udělována v rámci CEEQA.

     

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Aviatika Jinonice kanceláře oracle Walter Waltrovka
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Grafton Recruitment spouští službu Executive Search: Špičkoví manažeři do 6 týdnů

    2. 6. 2025

    Firmy připravují týmy na digitální kolegy. Čtvrtina zaměstnanců má změnit roli kvůli nástupu AI

    29. 5. 2025

    Marná práce. Čechy v zaměstnání nejvíc trápí, že dělají zbytečné úkoly

    26. 5. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    • Absolventi technických oborů mají na trhu práce výhodu
    • RPO ušetří při náboru zaměstnanců až polovinu času a čtvrtinu nákladů
    • Nízká míra nezaměstnanosti a nedostatek uchazečů bue přetrvávat i v roce 2025
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Loading Comments...