Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»Benefity»Pro více než půlku zaměstnanců je změna pracovního prostředí stimulující
    Benefity

    Pro více než půlku zaměstnanců je změna pracovního prostředí stimulující

    hrmagBy hrmag30. 4. 2017Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Práce na dálku zvyšuje úroveň produktivity tím, že nabízí pracovníkům velmi potřebnou změnu prostředí. Z nejnovějšího výzkumu, který si zadal Regus, poskytovatel flexibilních pracovních prostor, vyplývá, že více než polovina českých pracovníků (52 %) trpí ponorkovou nemocí a při změně  pracovní prostředí pociťují úlevu.

    V průzkumu se Regus zeptal více než 150 podnikatelů a zaměstnavatelů v České republice, proč chce stále více lidí  pracovat na dálku, a zjistil, že kromě zvýšení produktivity  přináší také zlepšení koncentrace (57 %). Možnost chvíli pracovat mimo obvyklé prostředí kanceláře obnovuje schopnost koncentrace a umožňuje splnit naplánované úkoly bez vyrušování od kolegů nebo vyzvánění telefonů.

    Pracovní flexibilita také snižuje nutnost cestování (73 %), protože zaměstnanci  stráví méně času dojížděním. Nejenže nemusí jezdit v době dopravních špiček, ale mají také více času k odpočinku a na konci náročného dne mohou trávit čas s blízkými (73 %).

    Studie dále ukázala, že:

    • 56 % respondentů potvrzuje, že práce na dálku jim pomáhá být blíže ke klientům nebo potenciálním zákazníkům;
    • 30 % manažerů a ředitelů v České republice plánuje příští rok umožnit svým týmům práci na dálku jeden až dva dny v týdnu;
    • 8 % by umožnilo svým lidem pracovat na dálku po celý týden.

    Karel Pelán, ředitel společnosti Regus pro Českou republiku a Slovensko, k tomu říká: „Manažeři jsou tradičně považováni za ty, kteří zaměstnancům neradi umožňují práci na dálku. Může tak znít překvapivě, že jsou to právě oni, kdo si je vědom pozitivního vlivu práce na dálku u svých zaměstnanců. Nabídka práce mimo kancelář, a to i jen na několik dní v týdnu, zvyšuje úroveň produktivity zaměstnanců i jejich celkovou pohodu.

    Další motivací pro vedoucí pracovníky je to, že práce na dálku poskytuje společnostem širší dosah. Jak firma roste, rostou i náklady spojené s komunikací se zákazníky a obchodními partnery. Flexibilní pracovní prostory umožňují firmám zajistit si působnost na různých místech, kde se mohou setkat s potenciálními zákazníky nebo dodavateli, a to s vynaložením velmi malých nákladů.“

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Každý šestý Čech je obětí šikany. Nejčastěji je agresorem nadřízený

    15. 5. 2025

    Mzdy a benefity v Česku: Průzkum odhaluje rozdíly v tvrzení zaměstnanců a zaměstnavatelů

    13. 5. 2025

    Zdravotní benefity využívá 42 % zaměstnanců

    5. 5. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    • Absolventi technických oborů mají na trhu práce výhodu
    • RPO ušetří při náboru zaměstnanců až polovinu času a čtvrtinu nákladů
    • Nízká míra nezaměstnanosti a nedostatek uchazečů bue přetrvávat i v roce 2025
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.