Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»Benefity»Pro více než půlku zaměstnanců je změna pracovního prostředí stimulující
    Benefity

    Pro více než půlku zaměstnanců je změna pracovního prostředí stimulující

    By hrmag30. 4. 2017Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Práce na dálku zvyšuje úroveň produktivity tím, že nabízí pracovníkům velmi potřebnou změnu prostředí. Z nejnovějšího výzkumu, který si zadal Regus, poskytovatel flexibilních pracovních prostor, vyplývá, že více než polovina českých pracovníků (52 %) trpí ponorkovou nemocí a při změně  pracovní prostředí pociťují úlevu.

    V průzkumu se Regus zeptal více než 150 podnikatelů a zaměstnavatelů v České republice, proč chce stále více lidí  pracovat na dálku, a zjistil, že kromě zvýšení produktivity  přináší také zlepšení koncentrace (57 %). Možnost chvíli pracovat mimo obvyklé prostředí kanceláře obnovuje schopnost koncentrace a umožňuje splnit naplánované úkoly bez vyrušování od kolegů nebo vyzvánění telefonů.

    Pracovní flexibilita také snižuje nutnost cestování (73 %), protože zaměstnanci  stráví méně času dojížděním. Nejenže nemusí jezdit v době dopravních špiček, ale mají také více času k odpočinku a na konci náročného dne mohou trávit čas s blízkými (73 %).

    Studie dále ukázala, že:

    • 56 % respondentů potvrzuje, že práce na dálku jim pomáhá být blíže ke klientům nebo potenciálním zákazníkům;
    • 30 % manažerů a ředitelů v České republice plánuje příští rok umožnit svým týmům práci na dálku jeden až dva dny v týdnu;
    • 8 % by umožnilo svým lidem pracovat na dálku po celý týden.

    Karel Pelán, ředitel společnosti Regus pro Českou republiku a Slovensko, k tomu říká: „Manažeři jsou tradičně považováni za ty, kteří zaměstnancům neradi umožňují práci na dálku. Může tak znít překvapivě, že jsou to právě oni, kdo si je vědom pozitivního vlivu práce na dálku u svých zaměstnanců. Nabídka práce mimo kancelář, a to i jen na několik dní v týdnu, zvyšuje úroveň produktivity zaměstnanců i jejich celkovou pohodu.

    Další motivací pro vedoucí pracovníky je to, že práce na dálku poskytuje společnostem širší dosah. Jak firma roste, rostou i náklady spojené s komunikací se zákazníky a obchodními partnery. Flexibilní pracovní prostory umožňují firmám zajistit si působnost na různých místech, kde se mohou setkat s potenciálními zákazníky nebo dodavateli, a to s vynaložením velmi malých nákladů.“

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Pro spokojenost zaměstnanců jsou důležité vztahy, náplň práce i péče o zdraví. Roste význam benefitů

    27. 8. 2025

    Atraktivní mzda nestačí

    27. 8. 2025

    Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje

    14. 8. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.