Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»Ekonomika»Průměrný počet týdně odpracovaných hodin meziročně klesl o 3,6 hodiny na 31,6 hodin
    Ekonomika

    Průměrný počet týdně odpracovaných hodin meziročně klesl o 3,6 hodiny na 31,6 hodin

    By hrmag3. 2. 2021Updated:3. 2. 2021Žádné komentáře1 Min Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Celková zaměstnanost se ve 4. čtvrtletí 2020 meziročně snížila o 87,5 tis. osob a dosáhla 5 217,2 tis. osob. Počet nezaměstnaných osob podle metodiky Mezinárodní organizace práce (ILO) vzrostl o 52,5 tis. a počet ekonomicky neaktivních se zvýšil o 49,8 tis.

    „Ve čtvrtém čtvrtletí loňského roku meziročně klesl počet pracujících o téměř 88 tisíc. Počet nezaměstnaných vzrostl o 53 tisíc a počet ekonomicky neaktivních o téměř 50 tisíc. Koronavirová krize se tak výrazně podepsala na změně struktury ekonomického postavení české populace. Došlo také k velkému poklesu skutečně odpracovaných hodin. Ve čtvrtém čtvrtletí bylo v průměru odpracováno 31,6 hodin týdně. Za celý rok 2020 tak zaměstnaná osoba v průměru skutečně odpracovala 33,3 hodin za týden, to je o 2,1 hodin méně než v roce 2019,“ říká Marta Petráňová z oddělení pracovních sil, migrace a rovných příležitostí ČSÚ.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    ČSÚ: V červenci byla míra nezaměstnanosti 3,0 %

    2. 9. 2025

    Pro spokojenost zaměstnanců jsou důležité vztahy, náplň práce i péče o zdraví. Roste význam benefitů

    27. 8. 2025

    Atraktivní mzda nestačí

    27. 8. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Praha: nedostatek kanceláří tlačí nájemné k rekordům
    • Na cestě k nové práci hraje klíčovou roli životopis. Jen třetina uchazečů jej při hledání práce aktualizuje
    • Nejvíce volných kancelářských prostor je v okolí stanice Pankrác, Chodov a Želivského
    • Uchazeči o práci chtějí reakci zaměstnavatele ideálně do týdne
    • Kancelář jako cíl, ne povinnost
    • Regionální kanceláře jsou nejdražší v Praze a nejlevnější v Sofii
    • Komunitní kanceláře jako reakce na hybridní model
    • Živá kancelář jako nová norma: Ideální obsazenost je mezi 50 a 80 %
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.