Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Obliba sdílených pracovních prostor stoupá
    HR

    Obliba sdílených pracovních prostor stoupá

    hrmagBy hrmag30. 9. 2017Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Regus Rosmarin Praha
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Nezávislost, flexibilita, nižší náklady. Ale stále častěji i propojování korporátních zaměstnanců s freelancery a lidmi ze start-upů, budování tvůrčího prostředí a s tím související sdílení myšlenek a třeba i obměna stylu práce a výkonnosti. V rámci průzkumu GBS upřednostňuje práci ve sdíleném prostředí 78% respondentů v ČR i kvůli možnosti navazovat nové obchodní, ale i přátelské vztahy. To vše jsou důvody stoupající poptávky po sdílených pracovních prostorách, na kterou Regus reaguje rozšiřováním sítě business center.

    Workshopy, pracovní skupiny, školení, prezentace nebo projekty, nad nimiž se potkávají pracovníci z více oddělení jedné společnosti či zástupci dodavatelů. Situací, kdy je třeba změnit obvyklé korporátní prostředí, přibývá s tím, jak se mění těžiště byznysu. I pro něj je stále důležitější kreativita v návaznosti na nové informační a komunikační technologie. A klasický formát kanceláří není podle manažerů vždy vyhovující.

    Právě tyto požadavky mají podle Karla Pelána, country managera globální společnosti Regus pro Českou republiku a Slovensko, jsou stále častější. A doplňují tak obvyklou klientelu sdílených, servisovaných kanceláří Regus. Patří mezi ně menší společnosti, manažeři a obchodní zástupci trávící značný čas na cestách nebo nezávislí podnikatelé, poradci, lektoři či školitelé, vyžadující reprezentativní prostory pro své klienty.

    Poptávka po tomto typu pracovních prostor vychází rovněž ze strany freelancerů mimo obvyklou byznysovou sféru. Také jim budou určené kanceláře Regus v Rosmarin Business Center v pražských Holešovicích, které mají dlouhodobě pověst jedné z nejprogresivnějších a nejvíce kreativních čtvrtí metropole. Na ploše více než 1200 m2 vznikají standardní privátní kanceláře, stejně jako vzdušné coworkingové prostory a zasedací místnosti. Celková kapacita dosáhne až 150 uživatelů.

    Podle Karla Pelána nové zázemí v Rosmarinu může zaujmout také konceptem Spaces, který je přímo určený freelancerům nebo kolektivům tvůrců a odborníků, nejen z oblasti IT. V několika stávajících Regus centrech takto působí několik start-upů i úspěšných jednotlivců.

    Potenciál Regus centra v Holešovicích nespočívá díky vstřícné cenové politice jen v lidech, kteří jsou s touto městskou části spojeni. Je koncipován jako prostor, jehož prostřednictvím by subjekty chtěly na pražský trh teprve vstoupit – třeba díky skvělé dostupnosti a veřejné dopravě. Už nyní operátor registruje zájem ze strany firem působících na sever a východ od Prahy, ve větších skladových i výrobních areálech, pro které je kontakt s metropolí důležitý.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Mzdy a benefity v Česku: Průzkum odhaluje rozdíly v tvrzení zaměstnanců a zaměstnavatelů

    13. 5. 2025

    Nezaměstnanost v Česku v dubnu zůstala na 4,3 %

    12. 5. 2025

    Plná zaměstnanost i tlak na produktivitu: trh práce v ČR láme rekordy

    3. 5. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    • Absolventi technických oborů mají na trhu práce výhodu
    • RPO ušetří při náboru zaměstnanců až polovinu času a čtvrtinu nákladů
    • Nízká míra nezaměstnanosti a nedostatek uchazečů bue přetrvávat i v roce 2025
    • Druhý ročník Týdne podnikových služeb a inovací v Brně se zaměří na podporu STEM vzdělávání
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.