Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Oracle a LinkedIn vylepšují generování leadů
    HR

    Oracle a LinkedIn vylepšují generování leadů

    hrmagBy hrmag10. 5. 2017Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Integrace produktů Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager/Matched Audiences pomůže marketingovým specialistům generovat kvalitnější leady a zvýšit konverzní poměry a prodeje.

    Novinka společnosti Oracle umožňuje marketingovým specialistům maximalizovat návratnost investic při generování leadů (ověřených kontakt, kontaktů na zákazníky se zájmem o daný produkt či službu). Zajistí to produktová integrace mezi Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager, což je nová funkce pro cílení v rámci nedávno oznámené služby LinkedIn Matched Audiences. Zákazníci využívající platformu Oracle Marketing Cloud mohou díky tomuto propojení snadno integrovat data o 467 milionech uživatelů LinkedIn do stávajících marketingových kampaní a oslovit nejvhodnější potenciální kupce daného produktu.

    Marketingoví specialisté dnes musí poskytovat personalizovanou zkušenost, pouze tímto způsobem lze zvýšit konverzní poměr (podíl oslovených potenciálních zákazníků a těch, kdo skutečně nakoupí) a urychlit prodeje. Aktuální integrace se konkrétně týká služby Oracle Eloqua, což je součást platformy Oracle Marketing Cloud; zákazníci díky tomu mohou přesněji personalizovat i ladit kampaně napříč různými komunikačními kanály včetně e-mailu, webu a reklamy v digitálních médiích, a oslovit tak v ideální okamžik ideální cílové skupiny potenciálních kupujících.

    Integrace umožňuje marketingovým specialistům také vylepšit strategie pro Account Based Marketing. Mohou získat informace o kupcích, které jim pomohou převést zákazníky z kolonky „neznámí“ do kategorie těch, o nichž mají k dispozici bližší informace. Díky tomu lze dále měnit cílení digitální reklamy, doplňovat profily zákazníků a zefektivnit inzerci na LinkedIn.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag

    Related Posts

    Český pracovní trh se za posledních 20 let výrazně proměnil

    4. 6. 2025

    Nová pravidla podpory v nezaměstnanosti zvýhodní od letošního června padesátníky

    4. 6. 2025

    Grafton Recruitment spouští službu Executive Search: Špičkoví manažeři do 6 týdnů

    2. 6. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    • Absolventi technických oborů mají na trhu práce výhodu
    • RPO ušetří při náboru zaměstnanců až polovinu času a čtvrtinu nákladů
    • Nízká míra nezaměstnanosti a nedostatek uchazečů bue přetrvávat i v roce 2025
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.