Integrace produktů Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager/Matched Audiences pomůže marketingovým specialistům generovat kvalitnější leady a zvýšit konverzní poměry a prodeje.
Novinka společnosti Oracle umožňuje marketingovým specialistům maximalizovat návratnost investic při generování leadů (ověřených kontakt, kontaktů na zákazníky se zájmem o daný produkt či službu). Zajistí to produktová integrace mezi Oracle Marketing Cloud a LinkedIn Campaign Manager, což je nová funkce pro cílení v rámci nedávno oznámené služby LinkedIn Matched Audiences. Zákazníci využívající platformu Oracle Marketing Cloud mohou díky tomuto propojení snadno integrovat data o 467 milionech uživatelů LinkedIn do stávajících marketingových kampaní a oslovit nejvhodnější potenciální kupce daného produktu.
Marketingoví specialisté dnes musí poskytovat personalizovanou zkušenost, pouze tímto způsobem lze zvýšit konverzní poměr (podíl oslovených potenciálních zákazníků a těch, kdo skutečně nakoupí) a urychlit prodeje. Aktuální integrace se konkrétně týká služby Oracle Eloqua, což je součást platformy Oracle Marketing Cloud; zákazníci díky tomu mohou přesněji personalizovat i ladit kampaně napříč různými komunikačními kanály včetně e-mailu, webu a reklamy v digitálních médiích, a oslovit tak v ideální okamžik ideální cílové skupiny potenciálních kupujících.
Integrace umožňuje marketingovým specialistům také vylepšit strategie pro Account Based Marketing. Mohou získat informace o kupcích, které jim pomohou převést zákazníky z kolonky „neznámí“ do kategorie těch, o nichž mají k dispozici bližší informace. Díky tomu lze dále měnit cílení digitální reklamy, doplňovat profily zákazníků a zefektivnit inzerci na LinkedIn.