Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Personalizovaní digitální asistenti se uplatní nejen v HR
    HR

    Personalizovaní digitální asistenti se uplatní nejen v HR

    hrmag.czBy hrmag.cz25. 10. 2018Žádné komentáře2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Společnost Oracle na konferenci Oracle OpenWorld oznámila dostupnost řešení Oracle Digital Assistant. Nasazením tohoto řešení dokáží podniky významně zvýšit svou produktivitu. Zaměstnanci tak získají jediného komplexního digitálního asistenta, který může být vyškolen k podpoře řady aplikací, ať už jde o HR (lidské zdroje), ERP (plánování podnikových zdrojů), CRM (řízení vztahů se zákazníky) nebo CX (zákaznická zkušenost).

    Díky využití umělé inteligence asistent získává znalosti specifické pro dané domény, chápe kontext i záměry uživatelů. Dokáže identifikovat vzory chování uživatelů, učí se z nich a poté za zaměstnance automaticky a proaktivně provádí rutinní úlohy, např. schvalování výdajů nebo plánování schůzek.

    Řešení Oracle Digital Assistant je založeno na platformě Oracle Cloud Infrastructure a svými funkcemi výrazně převyšuje dnešní standardní chatboty, které jsou schopné poskytovat pouze jednoduchou, jednoúčelovou a lineární odezvu. Oracle využívá umělou inteligence a strojové učení pro zpracování přirozeného jazyka (NLP), porozumění přirozenému jazyku (NLU), díky čemuž se Oracle Digital Assistant dokáže plně integrovat do podnikových aplikací.

    Uživatelé mohou s digitálním asistentem Oracle komunikovat hlasem, jedná se nicméně o řešení nezávislé na platformě, které může stejně dobře podporovat oblíbené platformy pro zasílání zpráv (messaging), jako je Slack, Facebook Messenger, WeChat a Alexa. Vestavěné analytické nástroje umožňují podnikům monitorovat využití asistenta, chování uživatelů a výkonnost aplikací, díky čemuž lze neustále provádět další analýzy a fungování asistenta vylepšovat.

    Chatbot pojmenovaný MatchBot, implementovaný v rámci cloudové platformy Oracle, byl již nasazen např. organizátory profesionálního tenisového turnaje Mutua Madrid Open. MatchBot dokáže díky umělé inteligenci vést v přirozeném jazyce běžnou konverzaci s fanoušky, poskytovat jim informace o hráčích, výsledcích, ale stejně tak o slevách, prodeji vstupenek nebo parkování.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag.cz

    Related Posts

    Český pracovní trh se za posledních 20 let výrazně proměnil

    4. 6. 2025

    Nová pravidla podpory v nezaměstnanosti zvýhodní od letošního června padesátníky

    4. 6. 2025

    Women in Tech snídaně: sdílení, které pomáhá ženám v technologiích růst

    2. 6. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    • Absolventi technických oborů mají na trhu práce výhodu
    • RPO ušetří při náboru zaměstnanců až polovinu času a čtvrtinu nákladů
    • Nízká míra nezaměstnanosti a nedostatek uchazečů bue přetrvávat i v roce 2025
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

     

    Loading Comments...