Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    • Trh práce
    • Legislativa
    • Pracovní prostředí
    • Recruitment
    • Rozvoj
    • Procesy
    • Insider
    • Personálie
    • Vzdělávání
    • Redakce
    Facebook Twitter Instagram
    HRmag
    Home»HR»Moderní přístupy v HR projektech jsou přínosem pro celou firmu
    HR

    Moderní přístupy v HR projektech jsou přínosem pro celou firmu

    hrmag.czBy hrmag.cz24. 4. 2024Žádné komentáře3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Pro dlouhodobý úspěch firmy je jedním z klíčových bodů dobře nastavený HR management a čím dál více se ukazuje, že spokojenost a well-being zaměstnanců se odráží na výkonu a konkurenceschopnosti celé společnosti. Top manažeři českých společností proto pečlivě plánují kroky tak, aby tuto oblast co nejvíce podpořili.

    Věnovat se společným hodnotám
    „Jedním z bodů, které se v posledních letech vyprofilovaly ve firemní kultuře jako důležité, je pocit sounáležitosti zaměstnanců,“ vysvětluje Group HR Director skupiny Plaček Irena Filařová Nucová a doplňuje, že z hlediska řízení lidských zdrojů je stěžejním cílem sjednotit zaměstnance při práci na společných projektech. Tento cíl je možné podpořit hned několika způsoby. Pro společnost je skvělým výchozím bodem, když má jasně nastavenou vizi včetně strategie a také srozumitelně definované společné hodnoty. Je u nich důležité hlavně to, aby byly pro danou společnost autentické. „Například v rámci Plaček Group, která se věnuje segmentu chovatelských potřeb a v Česku provozuje řetězec prodejen Super zoo, zdůrazňujeme hodnoty, které nás definují – vzájemnou důvěru, samostatnost, odpovědnost a motivaci ke spolupráci. Zároveň věříme, že naše společnost prosperuje díky jednotlivým členům týmu, kteří přinášejí své nápady, zkušenosti a nadšení,“ říká Irena Filařová Nucová.

    Transparentní a dostupné informace
    Pocit sounáležitosti v rámci firmy jednoznačně podporují také transparentní a jasně nastavené řídící procesy. Neméně důležitý je přitom snadný přístup k aktuálním informacím napříč všemi pracovními pozicemi. „Například v Plaček Group s celkovým počtem zaměstnanců přesahujícím 2900 se jako stěžejní ukazuje kontinuita předávání know-how, které dosahujeme prostřednictvím naší Plaček Akademie a jejích vzdělávacích programů. A protože ji chceme našim zaměstnancům co nejvíce přiblížit, tak letos získala „novou tvář“ v podobě maskota Axíka, tedy axolotla,“ popisuje Irena Filařová Nucová a dodává, že Maskot Axík, stejně jako skutečný axolotl, prochází několika fázemi vývoje podle toho, na které úrovni se právě v Plaček Akademii zaměstnanec nachází, a to od začátečníka až k pokročilým. Zaměstnancům pomáhá zorientovat se v jednotlivých typech školení pomocí barev jeho tělíčka. „Tento obojživelník, který dokáže propojit několik světů, zároveň také přináší poselství, že v každém z nás se skrývá výjimečnost. A v neposlední řadě je axolotl také jedním z domácích mazlíčků, kterým se v našem segmentu chovatelských potřeb s láskou věnujeme,“ uzavírá.

    Jak zapojit nové technologie
    Dynamické pracovní prostředí vyžaduje také moderní přístup v oblasti nových technologií. „Dlouhodobě klademe důraz na implementaci aktuálních trendů v informačních technologiích, protože podle nás hrají důležitou roli při zvyšování konkurenceschopnosti a dosahování našich obchodních cílů. Efektivní správa a analýza dat podporuje rychlé rozhodování managementu a umožňuje nám flexibilně reagovat na aktuální podněty z tržního prostředí,“ vysvětluje Irena Filařová Nucová a doplňuje, že dobře nastavená vnitřní infrastruktura IT zajišťuje spolehlivý provoz v rámci celé společnosti. Hladká komunikace mezi jednotlivými odděleními je stěžejní pro celkovou synchronizaci a optimalizaci interních procesů.

    Share this:

    • Click to share on Twitter (Opens in new window)
    • Click to share on Facebook (Opens in new window)

    Related

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    hrmag.cz

    Related Posts

    Grafton Recruitment spouští službu Executive Search: Špičkoví manažeři do 6 týdnů

    2. 6. 2025

    Firmy připravují týmy na digitální kolegy. Čtvrtina zaměstnanců má změnit roli kvůli nástupu AI

    29. 5. 2025

    Marná práce. Čechy v zaměstnání nejvíc trápí, že dělají zbytečné úkoly

    26. 5. 2025

    Leave A Reply Cancel Reply

    HRmag.cz
    HRmag.cz se věnuje novinkám a trendům z oblasti lidských zdrojů, HR, personalistiky, CSR, outsourcingu, firemních procesů, podnikových služeb a souvisejících témat.
    Odebírejte novinky z oboru HR e-mailem

    RSS Píšeme na PodnikoveSluzby.cz
    • Cato Networks ztrojnásobí kapacitu svého pražského výzkumného a vývojového centra a podpoří globální inovace
    • Katarína Brydone jmenována ředitelkou Colliers v České republice
    • Podíl renegociací na kancelářském trhu roste, prodlužuje se i smluvní období
    • Mimopražské kanceláře: Mírný růst a atraktivní dostupnost
    • Huawei aktivně podporuje Chartu proti domácímu násilí
    • Třetina zaměstnanců není v práci spokojená
    • Tři čtvrtiny žen vnímají uplatnění v IT jako obtížnější než u mužů
    • Absolventi technických oborů mají na trhu práce výhodu
    • RPO ušetří při náboru zaměstnanců až polovinu času a čtvrtinu nákladů
    • Nízká míra nezaměstnanosti a nedostatek uchazečů bue přetrvávat i v roce 2025
    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2025 ThemeSphere. Designed by ThemeSphere.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.